شقاوة بنات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لاحلى بنات

مقاطع اغاني مشكله

sweety-ana
    sweety-ana
    شقاوة جديد
    شقاوة جديد

مقاطع اغاني مشكله Empty مقاطع اغاني مشكله

مُساهمة  sweety-ana الإثنين يناير 04, 2010 7:37 pm

مشكل اغاني انشالله يعجبكم بس ترا مقاطع مو كامله....... No
    عمال اعدي واروح قدام عنيك يمكن تحس بشوق جواي ليك اعملك ايه يعني اجي اخبط فيك واقلك مش قصدي بس ابقى مسكت ايديك ...................................................................................................!؟!؟!؟

عند امل كلي امل اشوفك تاني بحضني وايه العمل ايه العمل ارجعلي تاني وخدني انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسبني لغيرك انا واللله اموووووووووووت ..........................؟؟؟عادي تسبني ؟؟

تروح فين ملي بيحبك وعشان خاطرك على استعداد يبيع نفسو عشان نفسو يكون جنبك كفيا بعاد حبيبي والله منا سيبك ولو بينك وبيني بلاد حعديها و سوق فيها خلاص قفلت معيا عناد ... اسيبك لا دا ما ادرش اسيبك الف الدنيا عشان عنيك ادوس فالنار عشان بس اجيبك .......................................................$$$$$$$$$$$$$$$

الحب خالد وحبي خالد وباقي للي احبا واحب دارا سكن فيها شلت فعيني وشلت الحب باعماقي والروح بالشوق غنتله اغنيها ....................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!

انا احبك ولا فكرت اخونك وقلبي بالهوا عايش يصونك احلف ورب البيت غيرك ما حبيت وعمري يا غلاي فدوى لعيووووووووووووووووووووووووونك.......................................................................$$$$؟

انا لحبيبي وحبيبي الي يا عصفوره بيضه لا تسألي لا بعتب حدى ولا يزعل حدى انا لحبيبي وحبيبي الي ......؟

حبيبي الي انتى بتعملو فيا اكتر من السحر اشويه دا خيال ولا حقيقى دا كتير يا حبيبي عليا؟؟....................!!

انتى معايا بجد حبيببي اصدق عيني لو بحلم اوعى تصحيني سبني حبيبي اعيش وياك دنتى وخدني لدنيا بعيده وعالم تاني ومفيش حاجا معاك ناقصني سبني حبيبي اعيش وياك........................................................؟

بكلمه منك تنسيني الي عداى اوام تخليني بحس بغيمة الايام تطمني لسنسن قدام بكلمه منك توريني الي مش شايفا تريحني من الهم الي انا شيلا تعيشني الي مش عايشا ....................................................................؟؟؟

حابيبي على نياتو كل البنات اخواتو دا مكانش كدا بس انا غيرت كل حياتو دلوقت عايشها جد وعيونو مش شايف حد لو وحدا بتسالو بيسبني انا الي ارد............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فمنتهى الرقه فمنتهى الذوق حبيبتي في كل حاجا عجيبا اذا حكت تعرف تخليني اروق واذا بغت اتجيب راسي تجيبى.............................................................................................................................!!

طب خلي الدنيا تضايقك يوم وشوف انا حعمل ايه بالدنيا علشانك انا حتحدى الكون ولا اشوف دموعك لو سنيا
    يا حبيبي انا ...............................................................................................................؟؟؟؟؟؟

انا قولتهالك من اولها انا أي حاجا ليك حعملها انا مش حعيش غير ليك قبليك انا تهت سنين حبك حبيبي دا جاني فوقتو قلبي الي كان جوا سرقتو يا حبيبي انا خليك بناديك وانا كلي حنيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين.........؟

وعمري الي جاي حشيلك من عيوني شيل ولو حقدر ياروحي حجبلك نجوم اليل حبيبي معاك الحب طعمو جميل
    وكل سنه وانتى طيب .......................................................................................................***$

تبغى الصدق انا خلاص خلاص منك عسى مالي خلاااص سلمت لك كلي وش لي معك قلي افراح وصال وهنا ولا شقا خلي ...........................................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بتحبيني تبكي عليا يمكن قلبي يحن عليك صدقيني مش بديا ان انا قلبي يقسى عليكي من قساك اقسايا زاد من بعادك مشيت بلاد بعيد عنك وعن قلبك دا يام شفت بهواك عذاب لو خلاص مشتاقه ليا وفاكره انو انتي راجع ليا
    طب يلا من نفس الكاس لازم تذوقي العذاب شويه..................................................................!!$$$$

انا اكتر من الدنيا انا بحبك وغيرك انتى مليش انا لو تبعد سنيا انا فبعدك حبيبي صعب اعيش ...........$$$$$؟؟

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 9:17 am